Dostawa i montaż mebli dla potrzeb MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie, Al. Wojska Polskiego 25
Zapytanie ofertowe
-
Zamawiający:
Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie, Al. Wojska Polskiego 25. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części, tj.:
-Części I – meble biurowe dla potrzeb MWOMP – Płock – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
-Części II – meble biurowe dla potrzeb MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie, Al. Wojska Polskiego 25 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego stanowi ogólny szczegółową kalkulację dla mebli opisanych dla Części I.
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego stanowi ogólny szczegółową kalkulację dla mebli opisanych dla Części II.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale jw. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z ww. Części.
Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble, 39130000-0 Meble biurowe.
3. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy – Załącznik Nr 6.
4. Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowych informacji:
Osobami do kontaktu są:
w sprawie przedmiotu zamówienia
-
p. Wioletta Górecka – Główny Specjalista ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych tel. 24 267 84 80 tel. kom. 695 095 307 – meble dla Płocka
-
p. Maria Kraus – Główny Specjalista ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych kom. 695 695 302 – meble dla Warszawy
w sprawie procedury
-
p. Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych tel. 24 267 84 53 tel. kom. 695 696 206
5. Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %
6. Oferta powinna zawierać:
Cenę, termin realizacji, oraz wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 5. Do oferty należy dołączyć:
-
podpisane odpowiednio Załącznik Nr 1 i/lub 2
-
wypełnione i podpisane odpowiednio Załączniki nr 3 i/lub 4
-
foldery, katalogi dla zaproponowanych mebli odpowiednio dla danej Części.
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN, z uwzględnieniem zapisów wynikających z dokumentacji zapytania ofertowego.
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 31.07.2019 roku, do godziny 1000 na adres: MWOMP, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock – kancelaria pokój nr 12. Na kopercie proszę umieścić napis – MEBLE.
Pliki do pobrania: zalaczniki.zip
p.o. Dyrektor MWOMP
Agnieszka Sulkowska