Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie drenażu i odwodnienia budynku przychodni przy ul. Kolegialnej 17 w Płocku.
Zapytanie ofertowe
- Zamawiający:
Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie drenażu i odwodnienia budynku przychodni przy ul. Kolegialnej 17 w Płocku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących Załącznikach do zapytania ofertowego:
- Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
- Załączniku nr 2 – dokumentacja projektowo-kosztorysowa,
- Załączniku nr 3 – uprawomocniona Decyzja Nr 266/2019 z dnia 10 czerwca 2019 r. wydana przez Prezydenta Miasta Płocka w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę,
- Załączniku nr 4 – Istotne Postanowienia Umowy.
CPV – 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi
- Termin realizacji zamówienia:
Część I – Czynności do wykonania przed zawarciem umowy z Wykonawcą robót budowlanych:
Zakłada się, że wybór Wykonawcy robót budowlanych nastąpi w miesiącu wrześniu 2019 r.
Część II – Realizacji robót budowlanych:
Przewidywany okres realizacji robót budowlanych to około 4 miesięcy, rozłożony na dwa etapy:
- Etap I – realizacja na przełomie III/IV kw. 2019 r. – roboty wewnątrz budynku,
- Etap II – realizacja na przełomie I/II kw. 2020 r. – roboty zewnętrzne.
Okres trwania robót w obu etapach uzależniony jest od: pozyskania środków finansowych z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego i daty podpisania umowy z Wykonawcą robót (I Etap) oraz warunków atmosferycznych (II Etap).
Część III – czynności w okresie gwarancji: dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji w ustalonych terminach z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych oraz sporządzanie protokołów z tych czynności. Zamawiający zakłada przeprowadzenie 5 przeglądów w okresie gwarancji.
Zakładany okres gwarancji na roboty budowlane – nie mniej niż 3 lata i nie więcej niż 5 lat. Dokładny okres gwarancji określony zostanie przez Wykonawcę robót budowlanych, wybranego w postępowaniu przetargowym.
- Szacunkowa wartość robót budowlanych
Zamawiający informuje, iż szacunkowa wartość robót budowlanych wynosi około 560 000,00 zł netto.
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Osobą do kontaktu jest:
p. Daniel Igielski, tel. 24 267 84 53, tel. kom. 695 696 206, e-mail: d.igielski@mwomp.pl
- Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %.
- Oferta powinna zawierać:
Ofertę cenową sporządzoną zgodnie z Załącznikiem nr 5 oraz w oparciu o zapisy Istotnych Postanowień Umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN
- Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Miejsce i termin złożenia ofert
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego, do dnia 19.08.2019 roku, do godziny 1000. Na kopercie należy umieścić napis – OFERTA NA INSPEKTORA NADZORU.
Pliki do pobrania: zalaczniki.zip
p.o. Dyrektora MWOMP
Agnieszka Sulkowska