Pielęgniarka posiadająca dodatkowe kwalifikacje wymagane do wykonywania zadań służby medycyny pracy i zamierzająca wykonywać te zadania ma obowiązek złożyć do Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy wniosek (do pobrania – Wniosek o wpis do rejestru pielegniarek [ plik PDF ]) o wpis do rejestru pielęgniarek posiadających dodatkowe kwalifikacje wymagane do wykonywania zadań służby medycyny pracy.
Do wniosku należy dołączyć:
- Dokument potwierdzający spełnienie przez pielęgniarkę dodatkowych wymagań kwalifikacyjnych określonych w § 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13.09.2011r. w sprawie zadań służby medycyny pracy, których wykonywanie przez osoby niebędące lekarzami wymaga posiadania dodatkowych kwalifikacji (Dz.U.2011.206.1223).
- kopia dyplomu specjalizacji w dziedzinie pielęgniarstwa w ochronie zdrowia pracujących;
- kopia zaświadczenia o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego dla pielęgniarek w dziedzinie ochrony zdrowia pracujących;
- Informację o miejscu wykonania zadań służby medycyny pracy (ZOZ, indywidualna praktyka pielęgniarska);
- Kopia prawa wykonywania zawodu wydanego przez izbę pielęgniarską.
Uwaga!
Zgodność kopii z oryginałem dokumentu winna być potwierdzona własnoręcznym podpisem.
Wszystkie kopie dokumentów wraz z wnioskiem o wpis do rejestru można przesłać pocztą na adres:
Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock.
Pielęgniarka otrzymuje pisemne potwierdzenie o dokonaniu wpisu do rejestru.