Płock, dn. 19 stycznia 2024 r.
OGŁOSZENIE O DIALOGU TECHNICZNYM
Znak Sprawy: ZP.264.1.2024
I. INFORMACJE O ZAPRASZAJĄCYM
Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy SPZOZ
09 – 402 Płock, ul. Kolegialna 17
Tel. 24 267 – 84 – 52
adres e-mail: zamowienia.publiczne@mwomp.pl
adres strony internetowej: www.mwomp.pl
II. PRZEDMIOTU DIALOGU TECHNICZNEGO
1. Celem przeprowadzenia Dialogu jest:
1) przeprowadzenie konsultacji z potencjalnie zainteresowanymi wykonawcami (w zakresie zagadnień technicznych, prawnych, wykonawczych, organizacyjnych i handlowych) w celu opracowania dokumentacji zamówienia, która będzie w jak najlepszym zakresie odpowiadała potrzebom/celom Zamawiającego tj. wspomagania pracy następujących obszarów merytorycznych:
a) ERP:
- moduł finansowo – księgowy
- kadry i płace,
- środki trwałe,
- handel (w tym obsługa kasy i fakturowanie),
- analiza finansowa,
- planowanie przepływów finansowych,
- rozliczenie międzyokresowe kosztów,
- kontroling,
- budżetowanie
- magazyny
- środki trwałe
- e-deklaracje
- KSeF
- rejestr umów
b) Portal pracowniczy
c) Rozliczenia z kontrahentami
d) integracja z użytkowanym systemem HIS – MEDIQUS firmy Gabos Software w zakresie:
- statystyka
- OPK
e) Integracja z Business Inteligence – dostarczonym w ramach E-zdrowie dla Mazowsza 2 (Link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/478672)
f) integracja z posiadanym systemem do obiegu dokumentów EZD – firmy Comarch, w tym:
- zatwierdzanie (obieg) faktur
- rejestr umów
2) zdefiniowanie najlepszych i najkorzystniejszych rozwiązań technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych w dziedzinie właściwej dla przedmiotu zamówienia;
3) skonfrontowanie potrzeb Zamawiającego z możliwościami ich realizacji;
4) przygotowanie danych do realizacji zamówienia zwłaszcza w zakresie szczegółowego określenia jego przedmiotu, szacowania wartości zamówienia, a w konsekwencji również do zapewnienia celowego, racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków;
5)określenie optymalnych kryteriów oceny ofert pożądanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i najbardziej adekwatnych rozwiązań prawnych odnoszących się do ewentualnej przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego Dialog dotyczy;
6) szczegółową identyfikację kosztów udzielenia zamówienia publicznego, identyfikacji potencjalnego ryzyka związanego z realizacją zamówienia, optymalnego rozkładu tego ryzyka pomiędzy strony umowy i analizy możliwych sposobów jego ograniczenia.
- Przedmiotem Dialogu są:
1) zagadnienia techniczne, technologiczne, prawne, wykonawcze, organizacyjne, handlowe, ekonomiczne oraz logistyczne, związane z realizacją zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
2) oszacowanie wartości zamówienia;
3) najnowsze, najkorzystniejsze, najtańsze oraz najlepsze rozwiązania techniczne, technologiczne, prawne, wykonawcze, organizacyjne, handlowe, ekonomiczne oraz logistyczne w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia;
- Zakres informacji, które Zamawiający chce uzyskać od Uczestników:
1) informacje w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji zamówienia: przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określenia istotnych warunków umowy;
2) szacunkową wartość zamówienia;
3) harmonogram wdrożenia systemu;
4) określenie wymogów technicznych dotyczących planowanej usługi.
Wskazana lista zagadnień nie jest listą zamkniętą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełnienia Dialogu o dodatkowe zagadnienia, w tym w szczególności o kwestie, które wynikną w toku Dialogu w ramach omawiania zagadnień wskazanych powyżej.
III. Informacja o terminie i zasadach zgłoszeń do udziału w Dialogu technicznego:
- Zgłoszenia do udziału w Dialogu należy składać w postaci elektronicznej na adres e- mail: zamowienia.publiczne@mwomp.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.01.2024 r. do godziny 12:00.
- Należy zastosować wzór formularza zgłoszeniowego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Informacji.
- Do formularza, o którym mowa w ust. 2 należy dołączyć:
- dokumenty potwierdzające sposób reprezentacji podmiotu zgłaszającego chęć bycia Uczestnikiem Dialogu;
- pełnomocnictwo, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z formularzem zgłoszeniowym. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
- Za termin jego złożenia przyjęty będzie dzień i godzina wpływu zgłoszenia do Zamawiającego. Zamawiający dokona potwierdzenia zgłoszenia do udziału w Dialogu przesyłając potwierdzenie otrzymania zgłoszenia do udziału w Dialogu na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
- Zamawiający nie jest zobowiązany do zaproszenia do udziału w Dialogu podmiotów, które złożą zgłoszenie do udziału w Dialogu po wyznaczonym terminie. W przypadku złożenia zgłoszenia do udziału w Dialogu niezgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Ogłoszeniu, Zamawiający nie jest zobowiązany zaprosić zgłaszającego do udziału w Dialogu.
- Zamawiający wymaga, aby zgłoszenie do udziału w Dialogu było sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniami na język polski.
IV. Informacja o profilu Uczestników Dialogu technicznego.
Zamawiający zaprosi do udziału w Dialogu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi, polegające na wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP wraz z Portalem pracowniczym dla co najmniej dwóch podmiotów leczniczych, w tym co najmniej 1 usługa dla podmiotu zatrudniającego powyżej 200 pracowników,
- wartość każdej z usług wymienionych powyżej nie może być mniejsza niż 200 tys. złotych brutto;
- dokonały zgłoszenia udziału w dialogu technicznym poprzez złożenie wniosku według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia wraz z wymaganymi dokumentami.
V. Informacja o terminie rozpoczęcia Dialogu technicznego.
- Lista Uczestników Dialogu zostanie opublikowana na stronie internetowej mwomp.pl
- Termin rozpoczęcia Dialogu: zostanie przekazany Uczestnikom Dialogu po weryfikacji zgłoszeń. Pierwsze spotkanie organizacyjne odbędzie się nie wcześniej niż 14 dni od daty publikacji listy Uczestników Dialogu.
VI. Zasady prowadzenia Dialogu technicznego.
- Dialog zostanie przeprowadzony zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie przeprowadzenia Dialogu technicznego stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Informacji.
- Przeprowadzenie Dialogu planowane jest w następującej formie:
- do dnia 26.01.2024 r. do godz. 12:00 Uczestnicy przekazują zgłoszenia uczestnictwa w Dialogu do Zamawiającego.
- do dnia 31.01.2024 r. do godz. 15:00 zostanie opublikowana lista Uczestników zaproszonych do udziału w Dialogu. Zamawiający zaprosi do Dialogu wszystkie podmioty spełniające warunki udziału w Dialogu. Zaproszeni Uczestnicy zostaną powiadomieni o potwierdzeniu udziału niezwłocznie po ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w Dialogu drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku.
- do dnia 02.02.2024 r. Zamawiający przekaże drogą elektroniczną dokumentację merytoryczną oraz zostanie ustalona kolejność spotkań z poszczególnymi Uczestnikami.
- w dniach 19.02.2024 r. – 20.02.2024 r., w siedzibie Zamawiającego, odbędą się spotkania z każdym z Uczestników Dialogu. Wymaga się, żeby ze strony Uczestnika, w Dialogu brała udział co najmniej jedna osoba dysponująca wiedzą techniczną i doświadczeniem w zakresie świadczenia usług wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP.
- Terminy wskazane w ust. 1 mają charakter instrukcyjny i mogą ulec zmianie. Szczegółowy sposób oraz harmonogram przeprowadzenia i organizacji spotkań Zamawiający może ulec zmianie i dostosowaniu do liczby Uczestników biorących udział w Dialogu.
- Zapraszający zastrzega sobie możliwość rejestracji audio przebiegu Dialogu.
- Wykonawcy muszą zapewnić po swojej stronie niezbędne zasoby techniczne celem przeprowadzenia prezentacji systemu, w tym m.in. dostęp do internetu.
VII. Wyniki Dialogu technicznego.
- O zakończeniu Dialogu Zamawiający niezwłocznie poinformuje umieszczając informację na swojej stronie internetowej.
- Z przeprowadzenia Dialogu sporządza się protokół.
- Korespondencja, protokoły, pisma, opracowania, opinie i wszelkie inne dokumenty związane z Dialogiem pozostają w dyspozycji Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu Dialogu.
VIII. Informacja o miejscu przeprowadzenia Dialogu technicznego
Dialog odbędzie się w siedzibie Zamawiającego tj. Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy SPZOZ, 09 – 402 Płock, ul. Kolegialna 17
IX. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy SPZOZ, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl
- Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl
- Dane osobowe:
- osób reprezentujących Wykonawcę, będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego, o
którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
- z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wynikającego z przepisów prawa określających umocowanie do reprezentowania – w zakresie ważności umów i właściwej reprezentacji stron. Podane tych danych jest warunkiem zawarcia umowy lub ważności podejmowanych czynności.
- osób wskazanych przez Wykonawcę, jako osoby do kontaktu/realizacji umowy (imię i nazwisko, służbowe dane kontaktowe, miejsce pracy) będą przetwarzane w prawnie uzasadnionym interesie,
- którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
- z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu realizacji niniejszej umowy/przebiegu postępowania. Dane zostały podane przez Wykonawcę w ramach zawieranej umowy/prowadzonego postępowania.
- Dane osobowe, o których mowa w ust. 1 mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjnoorganizacyjną Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy oraz będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, osobom, o których mowa w ust. 1 przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto osobom wskazanym przez Wykonawcę, jako osoby do kontaktu, przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wynikającego ze szczególnej sytuacji.
- Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zapisów niniejszego paragrafu wszystkim osobom fizycznym wymienionym w ust. 1.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Regulamin przeprowadzenia Dialogu technicznego
Załącznik nr 2 –Wzór formularza zgłoszeniowego
Pliki do pobrania: zalaczniki.zip
p.o. Dyrektora MWOMP
Agnieszka Sulkowska